Saturday, February 11, 2012

PERIHAL ANIQ : Najis

Aniq ada tabiat membuang air besar dalam pempes dia. Walaupun kitorang dah cuba ajar dia membuang dalam jamban, tapi gagal dan lebih teruk lagi dia sembelit.
Fuh, masa dia sembelit memang kesian, dia menangis time nak buang dan time nak basuh dia takut (tak bagi pegang koz sakit lubang tuut dia).
Tapi kisah tu tolak tepi....

Ni kisah lain, macam biasa Aniq minta di pakaikan pempes. Bila dia dah lepaskan hajat dia, aku akan bawa dia ke toilet untuk membersihkan buntut dia.
Step 1: Aku bukak pepmpes dia.
Step 2: Aku tengok najis dia (bau tak usah cakap, harum semerbak)
Step 3: Aku tanya dia nak tengok tak?? (Sambil menghulur pepmpes berisi najis ke arah Aniq)
Step 4: Aniq menangis, (bukan step pun, dia punyerla geli dengan taik sendiri)
Step 5: Aku tutup dan buang najis dia.
Step 6: Basuh buntut Aniq bersih-bersih dan peram dengan sabun untuk hilangkan bau warna dan rasa.
Step 7: Lap buntut dan pakaikan seluar

Anda telah siap dan Aniq boleh bermain-main dengan bebas.



p/s: Pe jadahnye!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...