Tuesday, February 28, 2012

PERIHAL MAK : Guna Bawang

Tadi mak tengok cite Putri yang Ditukar di tv3 pukul 2.00pm.
Ade pakcik sedare aku ni, komen lah cerita tu stupid and so on. (tapi mak ku still suke)
Komen2 komen2, sampailah topik kehebatan heroin dia menangis.
Mak aku boleh pulak cakap, diorang tu menangis menggunakan bantuan bawang dan sebagainya.
Aku yang dengar statement tu terus gelak guling2.

Sebab aku membayangkan:

lebih kurang???





Lebih kurang macam di atas aku bayangkan, berhenti sekejap dan bagi orang yang potong bawang buat heroin dia menangis. Hahaha, aku je ke yang rasa lawak???
Neway, aku kadang2 tengok gak cerita tu sebab aku suka watak Prabu Wijaya, muka sangat ganas. Hihihihi... Ganas ke????

p/s: Mak aku sangat comel dan lawak.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...